Celem badania jest ocena poziomu zadowolenia osób studiujących m.in. z infrastruktury, administracji, komunikacji wewnętrznej, programu studiów i zajęć dydaktycznych Życie kampusu

Badanie satysfakcji studentów

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

5 maja 2025 r. rusza badanie satysfakcji studentów UMK. Jego celem jest ocena poziomu zadowolenia osób studiujących z infrastruktury, administracji, komunikacji wewnętrznej, programu studiów i zajęć dydaktycznych, a następnie wykorzystywanie jej wyników do doskonalenia funkcjonowania Uniwersytetu w kontekście jakości kształcenia i organizacji pracy.

Każda osoba studiująca na UMK otrzyma link do ankiety na studenckie konto pocztowe. Badanie jest anonimowe, a wypełnienie kwestionariusza nie powinno zająć więcej niż 10 minut.

Badanie potrwa do 30 września 2025 r. i jest przeprowadzane na podstawie zarządzenia nr 211 Rektora UMK z dnia 24 października 2023 r.

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

MOST do innego miasta

Wyciszenie w przyjaznej przestrzeni


Stypendia ministra dla najlepszych

Ocena zajęć dydaktycznych


Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.