Grafika z dwiema okładkami nowego numeru "Głosu Uczelni" Życie kampusu

"Głos Uczelni" na wiosnę

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Obszerny wywiad z prof. Andrzejem Sokalą o strategii UMK, rozważania o romantyzmie i artykuł o jednym z największych celebrytów w dziejach polskiej kuchni to tylko część materiałów, które pojawiły się w najnowszym "Głosie Uczelni".

W wiosennej odsłonie czasopisma czytelnicy zgłębią temat genetyki populacyjnej i sądowej oraz przyjrzą się procesowi starzenia z perspektywy wydłużającej się długości życia człowieka. Ponadto w numerze m.in.:

Elektroniczne wydanie "Głosu Uczelni" jest dostępne na stronie internetowej czasopisma.

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Nowa Strategia Uniwersytetu

Artykuł zawiera film

W poszukiwaniu świetlnych odpowiedzi


MOC z Europejskiej Agencji Kosmicznej

Nagrodzone publikacje


Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.