Studia na kierunku gospodarka cyfrowa ruszą od nowego roku akademickiego na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK Nauki społeczne

Gospodarka cyfrowa - studia z przyszłością

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Gospodarka cyfrowa – innowacyjne i interdyscyplinarne studia, które łączą osiągnięcia naukowe i dydaktyczne nauczycieli akademickich z wiedzą praktyków biznesu, to nowość w tegorocznej ofercie kierunków proponowanych przez UMK. Nabór trwa do 12 lipca.

Studia pierwszego stopnia na kierunku gospodarka cyfrowa ruszą w roku akademickim 2023/2024 na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK. Jak podkreślają twórcy nowej propozycji w ofercie studiów UMK, gospodarka cyfrowa, oparta na wykorzystaniu nowoczesnych technologii IT do efektywnego prowadzenia działalności, jest współcześnie jednym z najszybciej rozwijających się sektorów biznesowych. Kluczowymi wyzwaniami w tej dziedzinie są: wdrażanie procesów transformacji cyfrowej, tworzenie oraz wprowadzanie na rynek innowacyjnych rozwiązań opartych na technologiach cyfrowych, a także wykorzystywanie danych do podejmowania decyzji na podstawie uzyskanej z nich wiedzy.

Kierunek gospodarka cyfrowa pozwoli osobom studiującym aktywnie uczestniczyć w rozwoju tego sektora, wykorzystywać kreatywność oraz rozwijać kompetencje cyfrowe w celu osiągnięcia sukcesu, zarówno w ramach kariery w korporacjach, jak i przy tworzeniu swoich startupów. E-commerce, FinTech, data science, big data, smart industry, marketing cyfrowy – to tylko część zagadnień, które będzie można zgłębić, wybierając ten kierunek.

Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK może pochwalić się wieloma akredytacjami, w tym prestiżową AACSB, którą otrzymało zaledwie 5% najlepszych szkół biznesu  na świecie
fot. Andrzej Romański

Na uwagę zasługuje praktyczny charakter studiów – przedstawiciele świata biznesu nie tylko aktywnie uczestniczyli w tworzeniu programu, lecz także będą obecni w procesie nauczania, dzieląc się z osobami studiującymi swoim doświadczeniem.  

W zależności od zainteresowań po pierwszym roku studiów na kierunku gospodarka cyfrowa będzie można wybrać jedną z dwóch specjalności:

Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie studiów będą przydatne w nowoczesnych przedsiębiorstwach z każdej branży. Instytucje, wskazujące na zapotrzebowanie na kompetencje absolwentów kierunku gospodarka cyfrowa, to przede wszystkim:

Więcej informacji o kierunku

Aby zapisać się na studia na UMK, należy założyć konto w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów i wprowadzić wszystkie wymagane dane oraz dokonać opłaty rekrutacyjnej – kandydaci i kandydatki mają na to czas do 12 lipca. Wysokość opłaty wynosi 85 zł za kierunek. W rejestracji pomocna będzie strona "rekrutacja krok po kroku" oraz krótka instrukcja wideo:

Listy osób zakwalifikowanych w pierwszym etapie rekrutacji zostaną ogłoszone 17 lipca o godz. 14:00. Informację o kwalifikacji będzie można znaleźć po zalogowaniu się na swoje konto w IRK. Osoby przyjęte na studia będą miały czas na złożenie dokumentów między 18 a 22 lipca.

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Rekrutacja 2023. Studiuj na UMK

Artykuł zawiera film

Stopień wyżej. Rekrutacja na studia uzupełniające

Artykuł zawiera film

Wydział z 55-letnią tradycją

Artykuł zawiera galerię

Druga tura rekrutacji dla obcokrajowców


Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.