Życie kampusu

Lektoraty i zajęcia wf od 10 stycznia

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
fot. Andrzej Romański

Komunikat JM Rektora w sprawie lektoratów i zajęć wychowania fizycznego.

Na podstawie decyzji JM Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w okresie od 10 stycznia 2022 r. do 30 stycznia 2022 r. wszystkie lektoraty języków obcych prowadzone przez Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych będą odbywać się w formie zdalnej. Zajęcia z wychowania fizycznego będą odbywać się w tym okresie stacjonarnie z możliwością ich zaliczenia w formie zdalnej. Prowadzący te zajęcia przedstawi uczestnikom warunki ich zdalnego zaliczenia.

Organizacja roku akademickiego 2021/2022

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Zmiany w organizacji kształcenia

Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.