Życie kampusu

Niemal 16 tys. zł w finale WNoPiB dla WOŚP

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
fot. nadesłana

Zakończyła się zbiórka WNoPiB dla WOŚP. Łącznie z darowizn i licytacji udało się zebrać niemal 16 tysięcy złotych.

Do 31 stycznia do skarbonki Wydziału Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie wpłynęło 11 820, 66zł. Przez kolejne dni kwota zwiększyła się dzięki licytacjom darów na aukcjach Allegro.

W ostatni weekend stycznia trwały także imprezy zorganizowane przez sztab WNoPiB dla WOŚP. W piątek 29 stycznia o 20:00 odbyła się taneczna zabawa online w rytm muzyki "tego samego DJ-a co zawsze". Dzień później odbył się emocjonujący turniej skoków narciarskich online. Uczestnicy mieli okazję zmierzyć się w kultowej już grze Deluxe Ski Jump 2.

Organizatorzy dziękują wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób zaangażowali się w akcję.

Tegoroczny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbywał się pod hasłem "Gramy z głową". Zebrane środki pomogą zaopatrzyć oddziały dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy w profesjonalny sprzęt medyczny.

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

WNoPiB dla WOŚP

Rusza WNoPiB dla WOŚP

Artykuł zawiera film

Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.