Życie kampusu

Rusza badanie satysfakcji

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

6 maja 2024 r. rusza badanie satysfakcji pracowników UMK. Jego celem jest zebranie opinii na temat różnych aspektów pracy na uczelni. Informacja zwrotna umożliwi identyfikację mocnych i słabych stron Uniwersytetu oraz będzie wykorzystana do poprawy satysfakcji zawodowej pracowników, sprawniejszego zarządzania i poprawy warunków pracy.

Kwestionariusz ankiety otrzyma każda upoważniona do badania osoba na swoje uniwersyteckie imienne konto pocztowe. Badanie jest anonimowe, a wypełnienie kwestionariusza nie powinno zająć więcej niż 15 minut. Badanie potrwa do 30 września 2024 r.

Badanie satysfakcji pracowników jest przeprowadzane na podstawie zarządzenia nr 210 Rektora UMK z dnia 24 października 2023 r.

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Oceń Portal UMK

Ocena zajęć dydaktycznych

Artykuł zawiera film

Badanie satysfakcji

UMK pod lupą pracowników i studentów


Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.