Na zdjęciu widać fragmenty trzech zaproszeń na konferencję PRom i logo UMK Życie kampusu

Ster na zmianę

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Brian Clark z Uniwersytetu Browna i Paul Andrew z Uniwersytetu Harvarda znajdą się wśród prelegentów XXXIV Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", której współorganizatorem jest Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Stowarzyszenie PRom jest organizacją zrzeszającą przedstawicieli uczelni polskich, którzy dzielą się doświadczeniami i zajmują prowadzeniem działań zmierzających do stworzenia efektywnego, zintegrowanego systemu informowania. Jego celem jest utrzymywanie i stałe pogłębianie kontaktów zawodowych, integracja środowiska oraz podejmowanie inicjatyw w celu doskonalenia zawodowego profesjonalistów zajmujących się informacją i promocją nauki na uczelniach wyższych. Jednym z rezultatów takiej współpracy jest Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich, której temat przewodni w tym roku to: "Jedyna stała to zmiana. Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości?".

Wykład inauguracyjny wygłosi Brian Clark, szef komunikacji oraz rzecznik prasowy Uniwersytetu Browna, który opowie o komunikacji uniwersyteckiej w dobie cyfryzacji. Drugiego dnia Paul Andrew, szef działu Public Affairs and Communication na Uniwersytecie Harvarda, podczas wystąpienia on-line wygłosi wykład o strategiach komunikacyjnych uczelni badawczych.

Pierwszego dnia konferencji z prelekcją pt. "Huston, mamy Portal! Czyli jak nie bać się radykalnej zmiany w komunikacji naukowej uczelni na przykładzie UMK" wystąpią przedstawiciele Działu Promocji i Informacji UMK i Instytutu Badań Informacji i Komunikacji UMK. Zespół opowie o kolejnych etapach powstawania Portalu Informacyjnego i jego funkcjonowania, służącego wzmocnieniu wizerunku UMK jako uczelni badawczej.

Drugiego dnia cykl warsztatów rozpocznie Ewa Kiszka z Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, która opowie o zagadnieniach dotyczących umiędzynarodowienia, w tym różnic międzykulturowych, marketingu i promocji zagranicznej szkół wyższych. Anna Wawdysz z Urzędu Miasta Poznania podzieli się swoimi doświadczeniami związanymi z współpracą samorządu z uczelniami. O komunikacji w czasie pandemii opowie dr Beata Czechowska-Derkacz z Uniwersytetu Gdańskiego. Wymiana doświadczeń, analiza wyników badań oraz zmian, jakie zaszły w mediach, będą okazją do podzielnia się dobrymi praktykami z zakresu trudnej komunikacji kryzysowej i komunikacji przyszłości. Dzień zakończy wystąpienie Katarzyny Aleksy z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, która przedstawi aktualne wyzwaniach związane z umiędzynarodowieniem.

Konferencja "Jedyna stała to zmiana. Jak realizować długofalowe cele w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości" potrwa od 23 do 25 czerwca 2022 r.

Program i sylwetki prelegentów

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Najczęściej cytowane czasopisma

Z Nagrodami Marszałka


Ambasador Japonii z wizytą na UMK

Artykuł zawiera film

YUFE w naszym mieście

Artykuł zawiera galerię

Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.