Prof. dr hab. Włodzimierz Jaskólski Życie kampusu

Strategia UMK: zaangażowanie w relacje

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

- Chcemy być instytucją mocno osadzoną w swoim otoczeniu, silnie zaangażowaną społecznie i kulturotwórczo. Ważną dla kraju i dla regionu – mówi prof. dr hab. Włodzimierz Jaskólski, prorektor UMK ds. współpracy z otoczeniem społecznym i gospodarczym i koordynator zespołu odpowiedzialnego za wdrożenie strategii UMK w obszarze "Relacje".

Strategia Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na lata 2021-2026 przewiduje zwiększenie roli Uniwersytetu i wzmocnienie jego wizerunku jako instytucji otwartej na współpracę z otoczeniem, tworzącej wiedzę i innowacyjne rozwiązania, świadczącej wysokiej klasy usługi eksperckie, w tym medyczne, a także instytucji społecznie zaangażowanej i kulturotwórczej.

Realizacji celu strategicznego służyć będą cele operacyjne, następująco zdefiniowane w strategii:

Za wdrożenie strategii w obszarze "Relacje" odpowiada zespół w składzie:

Przewodniczący:

Członkowie:

Więcej informacji dostępnych jest na stronie strategia.umk.pl.

Więcej filmów poświęconych obszarowi "Relacje" można znaleźć na stronie UMK TV.

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Nowa Strategia Uniwersytetu

Artykuł zawiera film

Strategia UMK: mocna nauka

Artykuł zawiera film

Strategia UMK: kształcenie na najwyższym poziomie

Artykuł zawiera film

Święto Uniwersytetu 2022

Artykuł zawiera galerię Artykuł zawiera film

Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.