Dr Bertrand Dupont Zdjęcie portretowe mężczyzny w okularach Życie kampusu

W zespole brokerów innowacji

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Do zespołu Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii UMK dołączył nowy broker innowacji, dr Bertrand Dupont, pracownik Collegium Medicum w Bydgoszczy.

Dr Bertrand Dupont w zespole wykazuje się nie tylko kompetencjami naukowymi, które zdobył na Uniwersytecie w Bath podczas studiów doktoranckich z zakresu farmacji i farmakologii, ale również doskonałą wiedzą o funkcjonowaniu rynku medycznego w Polsce i Europie. Doświadczenie zdobywał realizując projekty biznesowe i badawczo-rozwojowe dla liderów rynku medycznego. Odpowiadał między innymi za wdrożenia National Health Identifier dla produktów Comarch Healthcare oraz nadzorował wykonanie produktów software w metodyce AGILE.

Dzięki doświadczeniu oraz wiedzy o funkcjonowaniu rynku zdrowotnego i medycznego, dr Dupont będzie współpracował z naukowcami i pomagał w komercjalizacji wyników badań przeprowadzonych w Collegium Medicum UMK. Zainteresowani komercjalizacją badań naukowych lub wprowadzaniem innowacji akademickich na rynek Health i MedTech mogą kontaktować się z dr Bertrandem Dupontem pod adresem bertrand.dupont@cm.umk.pl.

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Startupy z wizją

Grant na rozwój innowacji


Arktyczne porozumienie

Nagrody rektora dla kadry naukowej

Artykuł zawiera galerię

Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.