Wiązanka białych i czerwonych kwiatów ze wstęgą z napisem Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Nauki społeczne

Zmarł dr hab. Krzysztof Andruszkiewicz

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Zmarł dr hab. Krzysztof Andruszkiewicz, wieloletni pracownik Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, związany z Katedrą Marketingu i Handlu. Miał 70 lat.

Krzysztof Andruszkiewicz urodził się 19 maja 1953 r. w Toruniu. Studia wyższe ukończył w 1977 r. na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK. W 1986 r. skończył także Studium Doskonalenia Pedagogicznego UMK. Stopień doktora uzyskał w 1989 r. w oparciu o pracę pt. "Testowanie opinii konsumentów o produktach przemysłowych w procesie ich kształtowania", której promotorem był prof. Stanisław Sudoł. Stopień doktora habilitowanego uzyskał w 2008 r., również na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu pracował od 1981 do 2012 r. Wcześniej, w latach 1978-1981, pracował w przemyśle (Fabryka Wodomierzy i Zegarów "Metron" w Toruniu, Zakład Wytwórczy Serów Topionych "Lacpol" w Toruniu), gdzie zajmował kierownicze stanowiska.

Msza św. pogrzebowa rozpocznie się 5 grudnia 2023 r. godz. 13:00 w Kościele pw. Opatrzności Bożej przy ul. Okólnej 178. Po mszy uroczystości pogrzebowe odbędą się na Centralnym Cmentarzu Komunalnym (ul. Grudziądzka 192/196 w Toruniu).

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.