1. urodziny BIZNESHUBU

Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania zaprasza na pierwsze urodziny Wydziałowego Centrum Współpracy z Biznesem BIZNESHUB, które odbędą się 28 marca o godz. 10:00 w przestrzeni przy BIZNESHUBIE na WNEiZ.

Podczas wydarzenia, oprócz wspólnego świętowania i podsumowań roku działalności BIZNESHUBU, zaplanowano warsztaty z malowania pisanek. Pod czujnym okiem animatorów: Martyny Nowickiej i Mateusza Zająkały będzie można stworzyć niezapomniane dzieła sztuki.

Po zakończeniu warsztatów malowania pisanek odbędzie się część edukacyjna, w trakcie której dr Nina Rapo-Wierzchoń, właścicielka Winnicy pod Prąd, poprowadzi rozmowy na temat ekobiznesu. Będzie to doskonała okazja do wymiany poglądów, zdobycia cennych wskazówek oraz inspiracji w dziedzinie zrównoważonego rozwoju biznesu.

Wydarzenie na Facebooku

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.