Czwartek z filozofią: Eko-reklama

Instytut Filozofii UMK oraz Dwór Artusa zapraszają na kolejne spotkanie z cyklu "Czwartek z filozofią". 20 marca o reklamie społecznej w służbie wdrażania idei zrównoważonego rozwoju opowie dr Marcin Leźnicki z Zakładu Etyki IF UMK.

Spotkanie ma na celu przedstawienie roli reklamy społecznej jako formy eko-reklamy w promowaniu idei zrównoważonego rozwoju. Podczas spotkania omówione zostanie jej zastosowanie na rzecz wdrażania ochrony środowiska, wspierania eko-innowacji, promowania etycznego konsumpcjonizmu oraz budowania sprawiedliwości społecznej oraz zdrowego stylu życia. Uczestnicy i uczestniczki spotkania dowiedzą się również, w jaki sposób reklama społeczna kształtuje pozytywne wzorce zachowań oraz wspiera edukację proekologiczną.

Dr Marcin Leźnicki – filozof, adiunkt w Zakładzie Etyki Instytutu Filozofii UMK w Toruniu, autor książki Bioetyka wobec klonowania reprodukcyjnego człowieka (2017). Jego zainteresowania badawcze oraz publikacje koncentrują się wokół bioetyki, etyki i filozofii medycyny, a także szczegółowych zagadnień z zakresu ekofilozofii.

Czwartek z filozofią, "Eko-reklama – reklama społeczna w służbie wdrażania idei zrównoważonego rozwoju", dr Marcin Leźnicki - 20 marca 2025 r., godz. 18:30, Sala Malinowa (II piętro) w Dworze Artusa (Rynek Staromiejski 6).

 

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.