Doping w sporcie - konferencja

28 listopada w Uniwersyteckim Centrum Sportowym UMK odbędzie się ogólnopolska konferencja naukowa poświęcona problematyce dopingu jako zjawiska wykraczającego poza sport profesjonalny. Organizatorami wydarzenia są Uniwersyteckie Centrum Badań nad Sportem UMK, Polskie Towarzystwo Prawa Sportowego i Akademicki Związek Sportowy Organizacja Środowiskowa woj. kujawsko-pomorskiego.

Podczas konferencji przewidziano trzy główne panele dyskusyjne. Pierwszy będzie dotyczył dopingu jako problemu medycyny i zdrowia publicznego, podczas którego przedstawione zostaną problemy i wyzwania. Kolejny omówi społeczno-kulturowe uwarunkowania stosowania substancji zwiększających wydolność w społeczeństwie masowym. W trzecim dyskusja będzie dotyczyła edukacji i profilaktyki w przeciwdziałaniu dopingowi. 

Zgłoszenia do udziału można przesyłać za pomocą formularza zgłoszeniowego do 15 października 2025 r. Szczegółowe obszary tematyczne, które zostaną omówione na konferencji można sprawdzić na stronie Uniwersyteckiego Centrum Badań nad Sportem. Informacje o przyjęciu referatu zostaną rozesłane 20 października. Opłata konferencyjna wynosi 200 zł i obejmuje obiad, przerwy kawowe i materiały konferencyjne. Prelegenci będą mieli możliwość publikacji w monografii pokonferencyjnej, w tomie serii monograficznej "Sport: język, społeczeństwo, kultura" lub czasopismach współpracujących z Uniwersyteckim Centrum Badań nad Sportem UMK (20/40 punktów MNiSW).

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.