Drzwi otwarte na WFiNS

Wydział Filozofii i Nauk Społecznych zaprasza na spotkanie online, podczas którego zaprezentowane zostaną prowadzone przez Wydział kierunki studiów i warunki studiowania.

Program wydarzenia:

  • 12:00 – Powitanie Uczestników przez Dziekana WFiNS – dr. hab. Radosława Sojaka, prof. UMK
  • 12:10-12:30 - Q&A, czyli pytania i odpowiedzi na każdy temat związany ze studiowaniem - Prodziekan ds. organizacji kształcenia

Prezentacja kierunków:

  • 12:30-13:00 - Międzyobszarowe Indywidualne Studia Humanistyczno-Społeczne
  • 13:00-13:30 - Socjologia i medioznawstwo
  • 13:30-14:00 - Psychologia
  • 14:00-14:30 - Dziennikarstwo
  • 14:30-15:00 - Filozofia
  • 15:00-15:30 - Praca socjalna
  • 15:30-16:00 - Kognitywistyka

Spotkanie odbędzie się na platformie MS Teams.

Wydarzenie na Facebooku

udost�pnij na facebook udost�pnij na twitterze udost�pnij na linkedin wy�lij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.