E! Marketing - konferencja

Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania zaprasza na pierwszą zgrywalizowaną konferencję marketingową, łączącą praktykę i wiedzę teoretyczną w świeżym formacie, zapewniającym swobodną interakcję między uczestnikami i prelegentami. Konferencja odbędzie się 8 czerwca i rozpocznie się o godzinie 10:00 w formie live na Facebooku.

W trakcie wydarzenia swoją wiedzą podzielą się prelegenci znani zarówno w całej Polsce, jak i "lokalni działacze". Każdy z nich dostarczy merytorycznej wiedzy dotyczącej określonych problemów marketingowych. Prelegentami będą: Anna Ledwoń-Blacha, Mateusz Czech, Natalia Sheveleva (Natalia o story), Karolina Buczkowska i Magdalena Jarząbek, Michał Matysiak, Dawid Lewandowski, Oskar Tomczak, Paweł Krzemiński.

Dzięki elementowi grywalizacji, to Ty zdecydujesz, która prezentacja była najlepsza i który z mówców powinien pojawić się w trakcie przyszłorocznej edycji wydarzenia. Organizatorzy postarają się zrobić wiele, by mimo zdalnego charakteru wydarzenia, postawić na interakcje między jego uczestnikami.

Wydarzenie na Facebooku

Strona konferencji

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.