Filozofia poza Akademią. Co nam dają nowe media?

Towarzystwo Naukowe w Toruniu zaprasza wszystkich zainteresowanych na dyskusję poświęconą roli nowych mediów w rozpowszechnianiu wiedzy i kultury filozoficznej. Współorganizatorem wydarzenia jest Instytut Filozofii UMK, a patronat medialny objął podcast "Pogawędnik filozoficzny".

W dyskusji udział wezmą: Filip Bilyi (Uniwersytet Śląski, twórca kanału "Filozofia tak bardzo" na YouTube, współautor internetowych streamów filozoficznych), Adam Grzeliński (Uniwersytet Mikołaja Kopernika, redaktor kwartalnika "Ruch Filozoficzny", pomysłodawca cyklu "Czwartki z Filozofią" w toruńskim Dworze Artusa), Alicja Pietras (Uniwersytet Śląski; autorka bloga filozoficznego "Filozofia codzienności", redaktorka półrocznika "Folia Philosophica", współautorka internetowych streamów filozoficznych) i Marcin T. Zdrenka (Uniwersytet Mikołaja Kopernika; twórca podkastu "Pogawędnik filozoficzny", redaktor "Ruchu Filozoficznego").

Spotkanie odbędzie się 9 grudnia o godz. 13:00 w siedzibie Towarzystwa Naukowego w Toruniu (ul. Wysoka 16).

Więcej informacji

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.