Inwestycje polskich przedsiębiorstw w Kazachstanie - konferencja

3 grudnia 2020 roku o godz. 10:00 czasu polskiego odbędzie się konferencja pn. "Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw w Kazachstanie – uwarunkowania i perspektywy". Organizatorami wydarzenia są Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu oraz Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Nur-Sułtanie.

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane wybrane wyniki badania dotyczącego polskich bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Kazachstanie. Projekt badawczy zrealizował zespół UMK w składzie: dr. hab. inż. Małgorzata Jaworek, prof. UMK (kierownik projektu), dr hab. Włodzimierz Karaszewski, prof. UMK, dr hab. Marcin Kuzel, prof. UMK i dr Magdalena Kuczmarska. Głównym celem badania było pogłębienie wiedzy dotyczącej uwarunkowań i efektów internacjonalizacji kapitałowej polskich przedsiębiorstw w Kazachstanie, a także rozpoznanie perspektyw rozwoju działalności podmiotów z polskim kapitałem w tym kraju. Projekt badawczy został zrealizowany pod honorowym patronatem Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

W konferencji wezmą udział między innymi: Margulan Baimukhan (Wiceminister Spraw Zagranicznych Republiki Kazachstanu), Selim Chazbijewicz (Ambasador Rzeczypospolitej Polskiej w Kazachstanie), Tomasz Lenz (Poseł na Sejm RP, Członek Polsko-Kazachstańskiej Grupy Parlamentarnej), Grzegorz Słomkowski (Członek Zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu SA) oraz Julia Horodecka (Kierownik Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Nur-Sułtan).

Program konferencji

Więcej informacji

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.