"IV Władza" w Kotłowni

Instytut Dyskursu i Dialogu zaprasza na bezpłatne warsztaty z edukacji medialnej dla studentek i studentów, które odbędą się 16 listopada o godz. 19:00 w Ośrodku Aktywności Studenckiej "Kotłownia".

Uczestniczki i uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z mechanizmami funkcjonowania nowych i tradycyjnych mediów oraz zdobyć wiedzę na temat mechanizmów, które decydują o tym, co jest publikowane, a co przemilczane w mediach. Warsztaty zostaną dopełnione rozgrywką gry planszowej "IV władza", w której gracz wciela się w rolę redaktora naczelnego określonej redakcji. Jego zadaniem jest dokonywanie mądrych wyborów i podejmowanie trudnych kompromisów tak, aby redakcja stanowiła rzetelne źródło informacji.

Wydarzenie na Facebooku

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.