Jesień z lokalną żywnością

26 września o godz. 9:00 zostało otwarte kolejne okno zakupowe Lokalnej Żywności. Zamówienia można składać do 3 października do godz. 12:00, a odbiór produktów będzie możliwy 6 października w jednej z trzech lokalizacji na terenie Torunia.

UMK jest partnerem pilotażowego programu Krótkiego Łańcucha Żywności, w ramach którego powstał sklep internetowy z lokalną żywnością. Podczas otwartych okienek zakupowych można zamówić produkty prosto od producentów z regionu, bez pośredników. W ofercie znadują się zarówno sery, wędliny i przetwory produkowane z własnych surowców, ale liczne produkty sezonowe. Na stronie internetowej przy każdym produkcie znajdują się krótkie opisy wyrobów i informacje o producentach. Oprócz dużej oferty przetworów warzywnych, owocowych i mięsnych, w asortymencie znajdują się również oleje, bio mąki, zioła i chleby. W tym miesiącu wśród nowych produktów znalazła się sałatka śledziowa z mango i chili, paprykarz z dorsza atlantyckiego i świeże buraki.

Zamówienia będzie można odbierać 6 października w Auli UMK (w godz 15:00-16:00) lub w jednym z dwóch pozostałych punktów odbioru w Toruniu.

Sklep internetowy Lokalna Żywność

udost�pnij na facebook udost�pnij na twitterze udost�pnij na linkedin wy�lij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.