Kawa czy herbata? Kobieca debata o sporcie

Uniwersyteckie Centrum Badań nad Sportem zaprasza do udziału w kobiecej debacie poświęconej szeroko rozumianej tematyce sportu - zarówno w aspekcie badań naukowych, jak i działań organizacyjnych. Spotkanie odbędzie się 10 marca o godz. 10:00 w przestrzeni "Pod Kopułą" na pierwszym piętrze Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej.

Spotkanie skierowane jest przede wszystkim do kobiet zainteresowanych tą problematyką, jednak jego otwarty charakter umożliwia udział wszystkim osobom, niezależnie od płci, pragnącym zgłębiać zagadnienia związane z funkcjonowaniem kobiet w świecie sportu.

Wydarzenie będzie okazją do merytorycznej dyskusji, wymiany doświadczeń oraz nawiązania kontaktów zawodowych. Organizatorki i organizatorzy poruszą  kluczowe kwestie związane z obecnością kobiet w różnych obszarach sportu, zarówno na poziomie akademickim, jak i praktycznym. Spotkanie odbędzie się w atmosferze sprzyjającej dialogowi, umożliwiającej refleksję nad wyzwaniami i perspektywami dalszego rozwoju.

Debatę moderować będą: dr Anna Michalska, dr Patrycja Gulak-Lipka i dr hab. Magdalena Hagner-Derengowska, prof. UMK.

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.