Konkurs na mural Instytutu Psychologii

Instytut Psychologii ogłosił konkurs na projekt muralu, który wzbogaci przestrzeń przylegającą do nowego budynku Instytutu Psychologii UMK. Prace konkursowe wraz z kosztorysem i harmonogramem realizacji projektu można składać do 28 lutego 2022 r.

Mural swoją treścią ma nawiązywać do tematyki jaką zajmuje się szeroko rozumiana psychologia. Proponowane tematy działań artystycznych powinny uwzględniać:
a) człowieka jako element środowiska miejskiego oraz naturalnego
b) ewolucyjny aspekt psychologii i fakt, że psychologia nie zajmuje się tylko człowiekiem, ale i zachowaniem oraz umysłami innych zwierząt niż ludzie.
c) biologiczny aspekt psychiki związany z działaniem mózgu i układu nerwowego.

Tematyka nie powinna zawierać, żadnych portretów znanych psychologów i badaczy, w tym nie powinna odwoływać się do psychoanalizy. Mural nie powinien zawierać elementów anatomicznych (jak np. mózg czy neurony), a koncertować się na aktach i zachowaniu oraz interakcji ze środowiskiem. Dobór środków wyrazu jest dowolny.

Nagroda główna w konkursie wynosi 5000 zł. Zwycięzca zyskuje prawo do realizacji projektu, której finansowanie zapewnia Organizator.

Więcej informacji

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.