LOGOS: Jak pisać artykuły naukowe?

Zespół roboczy nr 2 IDUB UMK zaprasza studentów, studentki oraz doktorantów i doktorantki na szkolenie w ramach programu LOGOS. Najbliższe spotkanie odbędzie się 8 grudnia w Collegium Humanisticum.

Podczas zajęć, które poprowadzi dr Patryk Tomaszewski z Wydziału Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie, zaprezentowany zostanie rynek polskich czasopism punktowanych z różnych obszarów, ale przede wszystkim z nauk humanistycznych i społecznych. Omówiony zostanie proces publikacyjny z uwzględnieniem trudności, z jakimi w jego trakcie może zetknąć się młody badacz. Uczestnicy dowiedzą się również m.in. jaki jest czas oczekiwanie na publikację artykułu naukowego i jakimi kryteriami najczęściej kierują się recenzenci, czy warto publikować samodzielnie i jak wygląda rynek czasopism zagranicznych indeksowany w bazach Scopus i Web of Science.

Szkolenie pt. "Polityka publikacyjna polskich i zagranicznych czasopism naukowych. Jak pisać artykuły naukowe?" odbędzie się 8 grudnia (czwartek) w godzinach 17:30-19:30 w sali AB 1.07 w Collegium Humanisticum przy ul. W. Bojarskiego 1. Osoby chętne do udziału proszone są o dokonanie rejestracji poprzez formularz rejestracyjny: https://forms.office.com/e/xf173byhNd

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.