LOGOS: Jak uniknąć plagiatu w publikacjach?

Zespół roboczy nr 2 IDUB UMK zaprasza studentów, studentki oraz doktorantów i doktorantki na szkolenie w ramach programu LOGOS. Kolejne spotkanie zaplanowano na 15 grudnia w Collegium Humanisticum.

Podczas zajęć, które poprowadzi dr Michał Leciak z Wydziału Prawa i Administracji, prowadzący przedstawi problemy praktyczne związane z ryzykiem plagiatu, które towarzyszy działalności publikacyjnej. Omówione zostaną zagadnienia odnoszące się do istoty plagiatu i jego właściwego definiowania. Istotnym elementem szkolenia będzie zakreślenie granic takiej aktywności piśmienniczej, która pozostaje zgodna ze standardami etycznymi oraz nie aktualizuje odpowiedzialności prawnej. Zostaną przy tym zaprezentowane mechanizmy odpowiedzialności karnej i dyscyplinarnej w przypadku przekroczenia wskazanych granic. Analizie zostaną jednocześnie poddane wybrane przypadki praktyczne.

Szkolenie pt. "Jak uniknąć plagiatu w działalności publikacyjnej?" odbędzie się 15 grudnia (czwartek) w godzinach 17:30-19:30 w sali AB 1.07 w Collegium Humanisticum przy ul. W. Bojarskiego 1. Osoby chętne do udziału proszone są o dokonanie rejestracji poprzez formularz rejestracyjny: https://forms.office.com/e/xf173byhNd

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.