O nauce w czasach pandemii - konferencja

Wydział Filozofii i Nauk Społecznych zaprasza na konferencję online poświęconą komunikacji społecznej podczas pandemii: "Nauka w czasie pandemii – zaufanie, wiedza i spiski". Wydarzenie odbędzie się 29 kwietnia w godzinach 10:00-13:30.

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane wyniki badań czterech zespołów zajmujących się społecznym odbiorem pandemii (z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Instytutu Psychologii Polskiej Akademii Nauk i Uniwersytetu Jagiellońskiego) oraz praktyków komunikacji naukowej. W roli ekspertów wystąpią Milena Kruszewska, była rzeczniczka Ministerstwa Zdrowia, właścicielka agencji Evidence-based PR; Natalia Osica, założycielka agencji Pro scienceagencji PR dla naukowców i instytucji nauki; Piotr Stanisławski, współtwórca jednego z najpopularniejszych serwisów naukowych w Polsce – Crazy Nauka. 

Wcześniejsza rejestracja nie jest wymagana.

Szczegółowe informacje i program

Link do spotkania

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.