Śniadanie Biznesowe - komunikacja wewnętrzna organizacji

25 lutego 2021 roku o godz. 10:00 odbędzie się kolejna edycja Śniadania Biznesowego - cyklicznego spotkania networkingowego organizowanego na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Tym razem także - ze względu na sytuację epidemiczną - wydarzenie odbędzie się online.

Wydarzenie odbędzie się w formie webinaru udostępnionego na profilu WNEiZ na Facebooku. Tematem przewodnim spotkania będzie komunikacja wewnętrzna organizacji i jej rola w budowaniu zaangażowania pracowników. Swoją wiedzą podzieli się Lidia Skrzyniecka, ekspert ds. komunikacji wewnętrznej, co-founder IC Mobile.

Po wystąpieniu prelegenta przewidziano sesję pytań i odpowiedzi. Spotkanie moderowane będzie  przez  mgr Patrycję Gulak-Lipkę (Katedra Doskonałości Biznesowej) oraz mgr. Mariusza Lewandowskiego z Katedry Zachowań Organizacyjnych i Marketingu. 

Wydarzenie na Facebooku

Śniadanie biznesowe to cykliczne wydarzenie organizowane na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania od listopada 2019 roku. Spotkania te stanowią wspaniałą okazję do nawiązania nowych kontaktów, wymiany doświadczeń i wiedzy z praktykami biznesu, a przy okazji dają możliwość zapoznania się z bogatą ofertą studiów podyplomowych oferowanych przez nasz Wydział. W wydarzeniu zwykle udział biorą przede wszystkim lokalni przedsiębiorcy, nastawieni na nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz poszerzanie swojej biznesowej wiedzy. 

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.