Staropolska na nowo

"Czy Bogurodzica jest passé?" To tytuł wykładu popularnonaukowego, na który 29 marca o godz. 18:00 zaprasza Książnica Kopernikańska.

Gośćmi Książnicy Kopernikańskiej będą naukowcy z Katedry Antropologii Literatury i Nowych Mediów UMK - prof. dr hab. Krzysztof Obremski, znawca literatury staropolskiej (szczególnie nurtu religijnego), teorii retorycznej i panegiryzmu oraz dr hab. Paweł Bohuszewicz, prof. UMK, znawca literatury staropolskiej, teorii interpretacji, społecznych studiów nad nauką, badacz "długiego trwania sarmatyzmu".

W trakcie wykładu toruńscy badacze przeprowadzą analizę treściową i językową "Bogurodzicy". Po wykładzie odbędzie się dyskusja z udziałem publiczności. Spotkanie odbędzie się w siedzibie Książnicy Kopernikańskiej przy ul. Słowackiego 8. Wstęp jest bezpłatny.

Wydarzenie na Facebooku
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.