Studencki wtorek z nauką #9

Wydział Nauk o Zdrowiu CM UMK zaprasza wszystkich studentów UMK na ostatnie w tym roku akademickim spotkanie online z cyklu „Studencki wtorek z nauką”.

Najbliższe spotkanie odbędzie się 8 czerwca o godzinie 19:00 za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Tematem spotkania będzie "Etyka w badaniach naukowych", a wykład poprowadzi dr Szymon Gołota z Katedra Neuropsychologii Klinicznej Wydziału Nauk o Zdrowiu.

Aby wziąć udział w spotkaniu, konieczna jest wcześniejsza rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona. Należy pamiętać o podaniu adresu e-mail w domenie UMK. Link do spotkania będzie załączony w wiadomości zwrotnej potwierdzającej prawidłową rejestrację.

Spotkanie będzie trwało około 45 minut + 15 minut dyskusji. Po każdym wykładzie student otrzyma certyfikat.

Więcej informacji

 

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.