Wracają "(w)rzuty karne"

Katedra Prawa Karnego UMK zaprasza na kolejne wydarzenie z cyklu „(w)rzuty karne”. Najbliższe spotkanie, które odbędzie się w 24 października o godz. 16:00 w Audytorium D na Wydziale Prawa i Administracji UMK w Toruniu, poświęcone będzie zagadnieniu zgwałcenia.

Gośćmi wydarzenia będą dr hab. Monika Płatek, prof. ucz., dr hab. Janusz Bojarski, prof. ucz., prokurator Prokuratury Okręgowej we Włocławku Bartosz Wieczorek, a rozmowę poprowadzą jak zawsze dr Natalia Daśko i dr hab. Michał Leciak.

Spotkanie ma charakter otwarty, prowadzone będzie w formie dyskusji, będzie można zadawać pytania i podzielić się swoimi przemyśleniami.

Nagranie z wydarzenia zostanie opublikowane na kanale Katedry Prawa Karnego UMK w Toruniu na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCo1WrbR5HINM44AlURl6SWg

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.