Wtorek z socjologią: Identyfikowanie emocji w mediach

Najbliższy "Wtorek z socjologią", który zaplanowano na 11 stycznia na godz. 18:00, poświęcony będzie sposobom pośredniego identyfikowania emocji w mediach.

W przeszłości opisywaniem emocji zajmowali się głównie poeci. Obecnie ta sfera ludzkiego życia jest intensywnie eksplorowana przez naukowców z różnych dziedzin. Na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika od kilku lat prowadzone są badania emocji przekazywanych w różnych typach mediów. Podczas styczniowego „Wtorku z socjologią” w przystępnej, popularnonaukowej formie zaprezentowane zostaną wyniki badań dotyczących przede wszystkim emocji w głosie i w tekście.

Spotkanie odbędzie się w formule hybrydowej: stacjonarnie w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu (ul. Władysława Łokietka 5) oraz online za pośrednictwem serwisu YouTube. Prezentacja będzie dostępna również po wystąpieniu, warto jednak uczestniczyć w spotkaniu w czasie rzeczywistym, co umożliwi aktywny udział publiczności, również tej zdalnej.

Prosimy o przekazanie informacji o spotkaniu przede wszystkim maturzystom, którzy dzięki uczestnictwu będą mieli możliwość poznania oferty interesujących i perspektywicznych studiów wyższych.

Więcej informacji o wydarzeniu: https://mlynwiedzy.org.pl/wtorki-socjologia-psychologia-umk/

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.