YUFE Academy - marka osobista

24 września o godz. 13:00 dr Mariusz Lewandowski z Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania wygłosi wykład na temat budowania marki osobistej. Prelekcja będzie częścią kolejnej edycji YUFE Academy.

YUFE Academy to seria otwartych wykładów organizowanych na partnerskich uczelniach sojuszu Young Universities for the Future of Europe. W wydarzeniach można brać udział wirtualnie, a spotkania prowadzone są w różnych językach. Wszystkie planowane wykłady zebrano w katalogu opublikowanym na YUFE Virtual Campus. Na tej platformie odbywa się również rejestracja na spotkania.

24 września o godzinie 13:00 dr Mariusz Lewandowski wygłosi prelekcję pt. "Jesteś na sprzedaż! Kilka słów o tym, jak efektywnie budować swoją markę osobistą". Podczas wykładu dr Lewandowski omówi kluczowe zagadnienia z zakresu personal brandingu oraz wskaże praktyczne wskazówki, które można wdrożyć, aby efektywniej i efektowniej się prezentować. Wykład prowadzony będzie w języku polskim. Rejestracja na spotkanie będzie trwała do 23 września.

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.