YUFE Talk Show: wizja silnej marki

Wizja marki skoncentrowanej na celu będzie tematem prelekcji YUFE Talk Show, którą poprowadzi dr Łukasz Wojtkowski z Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych UMK. Wykład odbędzie się 16 maja 2022 r. w formule online.

Głównym tematem tego spotkania będzie świadomość marki i to, w jaki sposób powinno się przekuć wizję w działanie. Dr Łukasz Wojtkowski, Koordynator Copernicus Startup Labs pokaże, jak zbudować i wdrożyć wizję marki skoncentrowanej na celu. Prelegent opowie o zestawie wartości i umiejętności, które mogą okazać się kluczem do sukcesu firmy, start-upu i innowacji.

Spotkanie odbędzie się 16 maja w godzinach 11:00 - 13:00 online w języku angielskim. Pierwsza część wydarzenia będzie otwarta dla wszystkich. Druga część będzie prowadzona w formie warsztatów dla studentów i doktorantów YUFE, na które obowiązują zapisy. Osoby chcące uczestniczyć w drugiej części mają czas na rejestrację do 14 maja.

Dr Łukasz Wojtkowski - Koordynator Copernicus Startup Labs, programu inkubacji i akceleracji, który przekształca innowacje UMK w start-upy. Jest również adiunktem na Wydziale Filozofii i Nauk Społecznych, zajmuje się badaniem i nauczaniem start-upów, marek oraz technologii.

udost�pnij na facebook udost�pnij na twitterze udost�pnij na linkedin wy�lij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.