YUFE Talk Shows

Konsorcjum europejskich uniwersytetów YUFE uruchamia program promujący przedsiębiorczość i innowacyjność. Jego częścią będą YUFE Talk Shows, z których pierwszy odbędzie się 14 czerwca na UMK.

Celem wydarzeń Talk Shows, które będą odbywać się na kolejnych uczelniach zrzeszonych w YUFE, jest podnoszenie kompetencji studentów, pracowników i mieszkańców miast w zakresie przedsiębiorczości, a także promocja postaw przedsiębiorczych i wspieranie młodych ludzi decydujących się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Talk Shows mają formułę online i podzielone są na dwie części: pierwsza – wykładowa otwarta jest dla wszystkich chętnych, druga – warsztatowa adresowana jest do studentów YUFE.

Talk Show na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu odbędzie się w poniedziałek 14 czerwca w godzinach od 10:00 do 12:00. Pierwszą część spotkania wypełni wystąpienie dr Lidii Chylewskiej-Barakat z Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania pt. "Motivation and persistence in achieving goals". Transmisja dostępna będzie na platformie YouTube UMK TV. Druga część – prowadzona w formie warsztatów – będzie miała charakter zamknięty.

Więcej informacji

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.