YUFE Talk Shows

Konsorcjum europejskich uniwersytetów YUFE uruchamia program promujący przedsiębiorczość i innowacyjność. Jego częścią będą YUFE Talk Shows, z których pierwszy odbędzie się 14 czerwca na UMK.

Celem wydarzeń Talk Shows, które będą odbywać się na kolejnych uczelniach zrzeszonych w YUFE, jest podnoszenie kompetencji studentów, pracowników i mieszkańców miast w zakresie przedsiębiorczości, a także promocja postaw przedsiębiorczych i wspieranie młodych ludzi decydujących się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Talk Shows mają formułę online i podzielone są na dwie części: pierwsza – wykładowa otwarta jest dla wszystkich chętnych, druga – warsztatowa adresowana jest do studentów YUFE.

Talk Show na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu odbędzie się w poniedziałek 14 czerwca w godzinach od 10:00 do 12:00. Pierwszą część spotkania wypełni wystąpienie dr Lidii Chylewskiej-Barakat z Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania pt. "Motivation and persistence in achieving goals". Transmisja dostępna będzie na platformie YouTube UMK TV. Druga część – prowadzona w formie warsztatów – będzie miała charakter zamknięty.

Więcej informacji

udost�pnij na facebook udost�pnij na twitterze udost�pnij na linkedin wy�lij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.