Zwiedzanie Obserwatorium Astronomicznego

Obserwatorium Astronomiczne w Piwnicach zaprasza na indywidualne zwiedzanie. W programie podejście pod radioteleskop RT-4, zwiedzanie kopuł teleskopów optycznych, spotkanie z astronomem.

Osoby, które chcą wziąć udział w wydarzeniu proszone są o rezerwację miejsc - należy wysłać SMS na numer 603 750 220. W treści wiadomości należy napisać datę, nazwisko osoby rezerwującej i liczbę biletów. Cena wejściówek to 20 zł/osoba (bilet normalny) i 15 zł/osoba (bilet ulgowy: szkolny, studencki, z Kartą Absolwenta UMK). Bilety rodzinne (min. 3 osoby) również objęte są tą ulgą.

Zbiórka zaplanowana jest na godzinę 19:45 na parkingu Centrum Astronomii. Rozpoczęcie zwiedzania nastąpi o godz. 20:00. Osoby spóźnione nie będą wpuszczane na teren obserwatorium.

Wydarzenie na Facebooku

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
wszystkie wydarzenia
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.