Social sciences

YUFE Talk Show: wizja silnej marki

— Redakcja
share on twitter share on facebook share on linkedin send by email print

Wizja marki skoncentrowanej na celu będzie tematem prelekcji YUFE Talk Show, którą poprowadzi dr Łukasz Wojtkowski. Wykład odbędzie się 16 maja 2022 r. w formule online.

Głównym tematem tego spotkania będzie świadomość marki i to, w jaki sposób powinno się przekuć wizję w działanie. Dr Łukasz Wojtkowski pokaże, jak zbudować i wdrożyć wizję marki skoncentrowanej na celu. Prelegent opowie o zestawie wartości i umiejętności, które mogą okazać się kluczem do sukcesu firmy, start-upu i innowacji.

Spotkanie odbędzie się 16 maja w godzinach 11:00 - 13:00 online w języku angielskim. Pierwsza część wydarzenia będzie otwarta dla wszystkich. Druga część będzie prowadzona w formie warsztatów dla studentów i doktorantów YUFE, na które obowiązują zapisy. Osoby chcące uczestniczyć w drugiej części mają czas na rejestrację do 14 maja.

Dr Łukasz Wojtkowski - Koordynator Copernicus Startup Labs, programu inkubacji i akceleracji, który przekształca innowacje UMK w start-upy. Jest również adiunktem na Wydziale Filozofii i Nauk Społecznych, zajmuje się badaniem i relacji technologii i człowieka, prowadzi zajęcia z zakresu brandingu, tworzenia oraz zarządzania start-upami. Jest również ekspertem współpracującym z Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii.

Rules od sharing information
share on twitter share on facebook share on linkedin send by email print

Related articles

Wystartuj z biznesem

YUFE Academy wokół dobrostanu obywateli

Article contains a clip

W stronę komercjalizacji

W sieci studenckich poradni


On Nicolaus Copernicus University web pages „cookies” are used. On use of cookies read in Privacy policy.
Cookies settings
On Nicolaus Copernicus Pages "cookies" are used in accord with our Privacy policy. We use "cookies" to improve functionality of our web page. Collected data are anonymized and are used to statistic and analytic purposes, for better adjusting content to user preferences and increase of quality. To approach this goal we use Google Analytics, CUX i Facebook Pixel to. Below we give you the ability of turning on/off this tools.
  on/off
Google Analitics

We use analytic tool Google Analytics, which give us information about user visits on our service (visited pages, navigation path, time of visit)

CUX

We use analytic tool CUX to regisiter visits on NCU News.

Facebook Pixel

We use marketing tool Facebook Pixel, to collect information about user visits and viewed pages.