Dzięki wsparciu finansowemu Fundacja Amicus ma szansę organizować ciekawe inicjatywy dla społeczności akademickiej i mieszkańców Torunia Grafika przedstawia osobę, która wychodzi z ekranu smartfona, wokół niej są różne symbole: pieniędzy, karty bankowej, procent, buty, koszulka, czyli wszystko to, co kojarzy się z zakupami Życie kampusu

Dobro procentuje na zakupach

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Do wielu organizacji, które można bezpłatnie wesprzeć podczas robienia zakupów w internecie, dołączyła Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici. Dzięki korzystaniu z serwisu FaniMani.pl z każdej transakcji średnio 2,5 proc. wartości zakupów może trafić na konto Fundacji.

Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici działa na rzecz rozwoju Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zajmuje się wspieraniem działalności poszczególnych jednostek naukowych oraz dofinansowuje projekty studenckie. Działalność Fundacji skupia się także na integracji środowiska akademickiego oraz popularyzacji nauki wśród najmłodszych mieszkańców Torunia i okolic. Flagowym projektem w tym zakresie jest Uniwersytet Dziecięcy, w którym uczestniczy niemal 400 dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.

Dzięki wsparciu finansowemu Fundacja Amicus ma szansę organizować bezpłatne warsztaty dla dzieci i młodzieży, dofinansowywać ciekawe projekty i inicjatywy studenckie oraz wspierać swoich podopiecznych.

Serwis FaniMani.pl, za pośrednictwem którego można wesprzeć Fundację, działa w sposób zbliżony do wszystkich witryn oferujących zwrot części środków na konto klienta - z tą różnicą, że w tym przypadku pieniądze zostają przekazane na konto wybranej organizacji pożytku publicznego jako darowizna na cele statutowe. Warto podkreślić, że osoba robiąca zakupy w internecie nie jest obciążona żadnymi dodatkowymi kosztami. Podczas transakcji średnio 2,5 proc. z zapłaconej kwoty wraca ze sklepu w formie darowizny dla Fundacji. W akcji biorą udział 1752 sklepy internetowe.

Podczas każdej transakcji realizowanej przez serwis FaniMani średnio 2,5 proc. z zapłaconej kwoty wraca ze sklepu w formie darowizny dla Fundacji
proj. Fundacja Amicus UNC

Aby wesprzeć Fundację Amicus w ten sposób, nie trzeba instalować specjalnych programów komputerowych. Wystarczy wejść na stronę FaniMani i wybrać sklep, w którym chce się zrobić zakupy. Można również zainstalować rozszerzenie do używanej przeglądarki, dzięki czemu użytkownikom wyświetli się przypomnienie o możliwości aktywacji darowizny. Więcej informacji o tym, jak działają wtyczki oraz jak wesprzeć Fundację, robiąc zakupy za pośrednictwem komputera, tabletu lub telefonu, można znaleźć na stronie FaniMani. Można tam również poszukać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz sprawdzić listę sklepów, które biorą udział w akcji.

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Absolwencki duet nagrodzony

Laury za studencką aktywność


Prodoktorancki samorząd z nagrodą

Dzień Zaangażowania Społecznego UMK

Artykuł zawiera galerię

Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.