Życie kampusu

Nagrodzone innowacje

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
fot. Andrzej Romański

Znamy zwycięzców konkursu "Inkubator Innowacyjności_4.0" organizowanego przez Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii UMK.

Na konkurs wpłynęło 19 wniosków na łączną kwotę dofinansowania w wysokości 1 832 801,91 zł. Projekty, którym przyznano granty:

Oceny merytorycznej dokonał Komitet Inwestycyjny.

Konkursu został ogłoszony w ramach projektu „Inkubator Innowacyjności UMK_4.0” realizowanego przez Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii w konsorcjum z Centrum Transferu Technologii UMK Sp. z o.o.

Projekt „Inkubator Innowacyjności UMK_4.0” realizowany jest w ramach programu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego pn. „Inkubator Innowacyjności 4.0” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Działanie 4.4.).

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Prof. Grażyna Dąbrowska Innowatorem UMK

"Inkubator Innowacyjności": granty badawcze do zdobycia


W Radzie PACTT

Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.