Do tegorocznej edycji konkursu można było zgłosić prace licencjackie, magisterskie, doktorskie, podyplomowe, MBA, inżynierskie i habilitacyjne obronione nie wcześniej niż we wrześniu 2021 r. Grupa osób z dyplomami pozuje do zdjęcia na tle ekranu, na której wyświetlony jest napis "Osiemnasta edycja, Konkurs Verba Veritatis na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu" Nauki społeczne

Podwójny sukces w konkursie Verba Veritatis

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Praca licencjacka Hanny Bednarskiej, absolwentki architektury informacji na Wydziale Filozofii i Nauk Społecznych oraz praca magisterska Damiana Tuszyńskiego, absolwenta finansów i rachunkowości na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania zostały nagrodzone w 18. edycji konkursu Verba Veritatis na najlepsze prace z zakresu etyki biznesu.

Konkurs organizowany jest przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych i Akademię Leona Koźmińskiego. Do tegorocznej edycji zgłoszono 28 prac dyplomowych, magisterskich, doktorskich i habilitacyjnych. W tym roku kapituła konkursu wybrała 10 najlepszych rozpraw, przyznając laureatom sześć nagród i dwa wyróżnienia w trzech kategoriach oraz dwie Nagrody Różnorodności. Celem konkursu Verba Veritatis jest podnoszenie wśród młodych ludzi, wkraczających dopiero na rynek pracy, poziomu wiedzy z zakresu etyki biznesu, jego społecznej odpowiedzialności, ładu korporacyjnego i różnorodności. 

Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród w 18. edycji odbyło się podczas Kongresu Instytucji Finansowych w Warszawie. Lic. Hanna Bednarska zajęła trzecie miejsce w kategorii prac pozostałych (dyplomowych). Absolwentka architektury informacji jest autorką pracy pt. "Wybrane zjawiska społeczne w reklamie internetowej", którą napisała pod kierunkiem dr Natalii Pamuły-Cieślak. Poruszone w niej zagadnienia dotyczą stosunku Generacji Z do procederu wykorzystywania zjawisk społecznych w reklamie internetowej. Autorka opisuje studium przypadku w oparciu o kampanie marketingowe wybranych marek oraz prezentuje wyniki autorskich badań.

W 2021 roku konkurs rozszerzono o nową kategorię tematyczną różnorodność, równość i inkluzja (DEI; w poprzednich latach Diversity&Inclusion) w odpowiedzi na rosnące znaczenie tej tematyki. Dzięki temu organizatorzy konkursu zachęcają do częstszego sięgania w pracach dyplomowych po tematy związane z budowaniem otwartego na różnorodność rynku pracy i spójnych, włączających społeczeństw. Zdobywcą Nagrody Różnorodności w kategorii prac magisterskich został Damian Tuszyński, absolwent finansów i rachunkowości. Kapituła konkursu doceniła jego pracę pt. "Work-life balance w praktyce polskich przedsiębiorstw", której promotorką była dr Ewa Makowska. Autor porusza w niej coraz szerzej dyskutowane zjawisko równowagi między życiem prywatnym a zawodowym. Zastanawia się, jakie ma ono znaczenie z perspektywy pracownika oraz jakie przedsięwzięcia powinna podjąć firma, aby stworzyć angażujące i motywujące miejsce pracy.

Wszyscy laureaci

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Rok wokół Kopernika

Artykuł zawiera galerię Artykuł zawiera film

Bliskie spotkania z nauką

Artykuł zawiera galerię

Grant na precyzyjne pomiary

Tatarski tefsir nagrodzony


Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.