Zwycięzcy II edycji konkursu na Digital Ambasadora Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej Życie kampusu

Studenccy promotorzy Polski

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
Zwycięzcy II edycji konkursu na Digital Ambasadora Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej
fot. www.nawa.gov.pl

Zhu Xiyue z Chin, studentka filologii polskiej jako obcej na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, została ambasadorką NAWA.

Zhu Xiyue, zwana w Polsce Zuzą, znalazła się w gronie zwycięzców drugiej edycji konkursu na Digital Ambasadora Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. 32 cyfrowych ambasadorów reprezentujących 29 krajów wyłoniono spośród ponad setki kandydatur.

W konkursie mogły wystartować osoby z zagranicy, które studiują lub studiowały na polskich uczelniach, chętne do promocji Polski z perspektywy własnej kultury oraz osobistych doświadczeń w kontaktach z Polakami, polską kulturą i językiem polskim.

Do zadań cyfrowych ambasadorów należeć będą m.in.:

Pełna lista laureatów

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Szkoły Doktorskie na międzynarodowym poziomie

Per YUFE ad astra


Najlepsi w konkursie "International NCU Campus"

Startuje YUFE Virtual Campus


Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.