Grupa osób stoi przed tablicą z napisem "Job wall", gdzie umieszczone są ulotki różnych firm Życie kampusu

Targi pracy 2022

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Do 19 maja 2022 roku potrwa druga edycja Targów Pracy UMK organizowana wspólnie przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Biuro Karier UMK oraz Biuro Karier Collegium Medicum. W tym roku do grona współorganizatorów dołączyły także Wydział Matematyki i Informatyki oraz Wydział Prawa i Administracji.

Tegoroczna edycja wydarzenia odbywa się w sposób hybrydowy – każdego dnia na wymienionych Wydziałach obecni są przedstawiciele kilku firm dopasowani do profilu ich studentów i absolwentów. 18 maja br. organizatorzy zapraszają na dzień online – na specjalnie przygotowanej platformie wszyscy zainteresowani będą mogli zapoznać się z ofertą firm oraz wziąć udział w prelekcjach przeprowadzonych w sposób zdalny na stronie wydarzenia na Facebooku.

Wśród wystawców znaleźli się zarówno przedstawiciele lokalnych przedsiębiorstw, jak i dużych międzynarodowych korporacji. Partnerami wydarzenia zostali Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu oraz Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o.

Lista wystawców i szczegółowy harmonogram

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Maj w bibliotece

Wystartuj z biznesem


YUFE Academy wokół dobrostanu obywateli

Artykuł zawiera film

W stronę komercjalizacji


Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.