Campus life

Nowe zarządzenia Rektora i Kanclerza

— Redakcja
share on twitter share on facebook udostępnij na linkedin send by email print
fot. Andrzej Romański

Od 18 grudnia obowiązują nowe zarządzenia Rektora i Kanclerza UMK dotyczące organizacji kształcenia oraz funkcjonowania administracji Uniwersytetu w związku z epidemią COVID-19.

Z treścią nowych aktów prawnych można zapoznać się poniżej:

Zarządzenie Ne 270 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie zawieszenia zajęć praktycznych prowadzonych na terenie Uniwersytetu

Zarządzenie Nr 269 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 18 grudnia 2020 r. zmieniające zarządzenie Nr 178 Rektora UMK z dnia 8 września 2020 r. w sprawie organizacji kształcenia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu w semestrze zimowym w roku akademickim 2020/2021

Zarządzenie Nr 37 Kanclerza Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 18 grudnia 2020 r. zmieniające zarządzenie Nr 28 Kanclerza UMK z dnia 15 września 2020 r. w sprawie zasad funkcjonowania administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz sposobu wykonywania obowiązków służbowych przez pracowników niebędących nauczycielami akademickimi w okresie od 1 października 2020 r. do 28 lutego 2021 r.

share on twitter share on facebook udostępnij na linkedin send by email print

Related articles

Praktyki studenckie w NFZ

Kilkanaście tysięcy mutacji koronawirusa


Zajęcia praktyczne zawieszone do 22 grudnia

UMK koordynuje i monitoruje


On Nicolaus Copernicus University web pages „cookies” are used. On use of cookies read in Privacy.