Social sciences

Słowa prawdy o rodzinnym biznesie

— Redakcja
share on twitter share on facebook share on linkedin send by email print

Praca dr Joanny Lajstet zrealizowana na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu wygrała w 15. edycji konkursu Verba Veritatis na najlepszą pracę doktorską i habilitacyjną z zakresu etyki biznesu.

Dr Joanna Lajstet zdobyła pierwsze miejsce w kategorii prac doktorskich i habilitacyjnych za pracę pt. "Symptomatyczny czynnik czy kontekst funkcjonowania? Rola wartości w funkcjonowaniu firm rodzinnych w Polsce – analiza z wykorzystaniem storytellingu", której promotorem był dr hab. Arkadiusz Karwacki, prof. UMK z Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych.

Konkurs organizowany jest przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych i Akademię Leona Koźmińskiego. Do tegorocznej edycji zgłoszono 43 prace dyplomowe, magisterskie, doktorskie i habilitacyjne. Łącznie w historii konkursu do rywalizacji zgłoszono już 378 prac poruszających zagadnienia etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu oraz ładu korporacyjnego. W tym roku Kapituła Konkursu wybrała 10 najlepszych prac, przyznając laureatom 6 nagród i 4 wyróżnienia. Przy ocenie prac pod uwagę brane były takie kryteria, jak wartość merytoryczna pracy, znaczenie praktyczne, innowacyjność czy warsztat naukowy.

Więcej informacji

Dr Joanna Lajstet – ukończyła studia z zakresu socjologii w Instytucie Socjologii oraz studia podyplomowe z Programowania i Zastosowania Komputerów na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. W listopadzie 2019 roku uzyskała stopień doktora nauk społecznych w dyscyplinie nauki socjologiczne na podstawie nagrodzonej rozprawy pt. "Symptomatyczny czynnik czy kontekst funkcjonowania? Rola wartości w funkcjonowaniu firm rodzinnych w Polsce – analiza z wykorzystaniem storytellingu". Autorka raportów, ekspertyz, artykułów naukowych z obszaru polityki społecznej, wykorzystania instrumentów rynku pracy, zapotrzebowania na zawody i kwalifikacje, reintegracji zawodowej i społecznej. Współautorka książki poświęconej firmom rodzinnym w Polsce oraz raportu o firmach rodzinnych w Polsce i Hiszpanii wydanych nakładem wydawnictwa UMK. Od 2019 roku jest członkinią Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Jej specjalnościami są analiza danych oraz rynek pracy.

Rules od sharing information
share on twitter share on facebook share on linkedin send by email print

Related articles

Polki i Polacy o pandemii. Raport z badań socjologów

Społeczne spojrzenie na energetyczne wyzwania


Nagroda za wybitną monografię

Pamiętnik z czasu koronawirusa

Article contains a clip

On Nicolaus Copernicus University web pages „cookies” are used. On use of cookies read in Privacy policy.
Cookies settings
On Nicolaus Copernicus Pages "cookies" are used in accord with our Privacy policy. We use "cookies" to improve functionality of our web page. Collected data are anonymized and are used to statistic and analytic purposes, for better adjusting content to user preferences and increase of quality. To approach this goal we use Google Analytics, CUX i Facebook Pixel to. Below we give you the ability of turning on/off this tools.
  on/off
Google Analitics

We use analytic tool Google Analytics, which give us information about user visits on our service (visited pages, navigation path, time of visit)

CUX

We use analytic tool CUX to regisiter visits on NCU News.

Facebook Pixel

We use marketing tool Facebook Pixel, to collect information about user visits and viewed pages.