Życie kampusu

Laur Verba Veritatis dla UMK

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
fot.

Z okazji jubileuszowej, 15. edycji konkursu Verba Veritatis, zostały wyróżnione te uczelnie, z których zgłoszono najwięcej prac dyplomowych w całej jego historii. Z afiliacją Uniwersytetu Mikołaja Kopernika na konkurs nadesłano łącznie 35 prac dyplomowych.

Laur Verba Veritatis został przyznany Uniwersytetowi Mikołaja Kopernika w Toruniu w dowód uznania za wkład w podnoszenie poziomu wiedzy i kompetencji z zakresu etyki biznesu, społecznej odpowiedzialności i ładu korporacyjnego. Doceniono wkład UMK w promowanie postaw etycznych wśród studentów i realizacji zasad zrównoważonego rozwoju w biznesie i społeczeństwie. Prace o takiej tematyce powstawały na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania oraz na Wydziale Filozofii i Nauk Społecznych.

W ostatniej edycji konkursu pierwsze miejsce w kategorii prac doktorskich i habilitacyjnych za pracę pt. "Symptomatyczny czynnik czy kontekst funkcjonowania? Rola wartości w funkcjonowaniu firm rodzinnych w Polsce – analiza z wykorzystaniem storytellingu" zdobyła dr Joanna Lajstet, której promotorem był dr hab. Arkadiusz Karwacki, prof. UMK z Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych.

Konkurs Verba Veritatis to inicjatywa Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce i Akademii Leona Koźmińskiego. Jego celem jest promowanie edukacji na rzecz etyki i odpowiedzialności biznesu.

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Słowa prawdy o rodzinnym biznesie

Wśród 50 śmiałych kobiet


UMK wśród sportowych liderów

Edukacyjny biegun podbity


Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.