Dr Joanna Lajstet Nauki społeczne

Słowa prawdy o rodzinnym biznesie

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
Dr Joanna Lajstet
fot. Olga Derkowska

Praca dr Joanny Lajstet zrealizowana na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu wygrała w 15. edycji konkursu Verba Veritatis na najlepszą pracę doktorską i habilitacyjną z zakresu etyki biznesu.

Dr Joanna Lajstet zdobyła pierwsze miejsce w kategorii prac doktorskich i habilitacyjnych za pracę pt. "Symptomatyczny czynnik czy kontekst funkcjonowania? Rola wartości w funkcjonowaniu firm rodzinnych w Polsce – analiza z wykorzystaniem storytellingu", której promotorem był dr hab. Arkadiusz Karwacki, prof. UMK z Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych.

Konkurs organizowany jest przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych i Akademię Leona Koźmińskiego. Do tegorocznej edycji zgłoszono 43 prace dyplomowe, magisterskie, doktorskie i habilitacyjne. Łącznie w historii konkursu do rywalizacji zgłoszono już 378 prac poruszających zagadnienia etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu oraz ładu korporacyjnego. W tym roku Kapituła Konkursu wybrała 10 najlepszych prac, przyznając laureatom 6 nagród i 4 wyróżnienia. Przy ocenie prac pod uwagę brane były takie kryteria, jak wartość merytoryczna pracy, znaczenie praktyczne, innowacyjność czy warsztat naukowy.

Więcej informacji

Dr Joanna Lajstet – ukończyła studia z zakresu socjologii w Instytucie Socjologii oraz studia podyplomowe z Programowania i Zastosowania Komputerów na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. W listopadzie 2019 roku uzyskała stopień doktora nauk społecznych w dyscyplinie nauki socjologiczne na podstawie nagrodzonej rozprawy pt. "Symptomatyczny czynnik czy kontekst funkcjonowania? Rola wartości w funkcjonowaniu firm rodzinnych w Polsce – analiza z wykorzystaniem storytellingu". Autorka raportów, ekspertyz, artykułów naukowych z obszaru polityki społecznej, wykorzystania instrumentów rynku pracy, zapotrzebowania na zawody i kwalifikacje, reintegracji zawodowej i społecznej. Współautorka książki poświęconej firmom rodzinnym w Polsce oraz raportu o firmach rodzinnych w Polsce i Hiszpanii wydanych nakładem wydawnictwa UMK. Od 2019 roku jest członkinią Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Jej specjalnościami są analiza danych oraz rynek pracy.

udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Polki i Polacy o pandemii. Raport z badań socjologów

Społeczne spojrzenie na energetyczne wyzwania


Nagroda za wybitną monografię

Pamiętnik z czasu koronawirusa

Artykuł zawiera film

Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.