Najlepsi w konkursie "International NCU Campus"
Nagrodę publiczności w konkursie "International NCU Campus" zdobyło wydarzenie przygotowany przez Koło Naukowe Komunikacji i Psychologii w Biznesie.
Konkurs, realizowany w ramach projektu "iNternationalization aCtions at University - NCU 4U", adresowany był do studentów UMK: kół naukowych i organizacji studenckich. Jego celem jest wzmocnienie kreatywności studentów, rozwoju kompetencji komunikacyjnych w aspekcie wielokulturowości, rozwoju współpracy studentów z Polski i z zagranicy (integracja), wzmocnienie wizerunku UMK jako uczelni o międzynarodowym potencjale, wzmocnienie wizerunku Polski jako kraju, w którym studenci zyskują znakomite wykształcenie i doskonalą kompetencje społeczne.
Zadaniem Uczestników było opracowanie scenariusza oraz realizacja wydarzenia (eventu - koncertu, panelu dyskusyjnego, wystawy, parady, pokazu mody, degustacji, spektaklu, warsztatu artystycznego/rzemiosła, happeningu, gry miejskiej) o charakterze interkulturowym.
W związku z epidemią Covid-19 proponowane wydarzenia mogły zostać przeniesione do przestrzeni internetowej.
Finaliści i relacje z eventów:
- Koło Naukowe Komunikacji i Psychologii w Biznesie
https://www.youtube.com/watch?v=UATRfqT_zRY&feature=youtu.be
- Koło Naukowe Historyków Sztuki i Kultury UMK
https://drive.google.com/file/d/1kzhKQIWss2-fs4JLSp4qW9zs-ULQeZXI/view - skrót
https://www.facebook.com/KNHSiK.UMK/videos/174461917808356/ - pełna relacja
Zwycięzców wyłoniło głosowanie elektroniczne, w którym uczestniczyli studenci UMK.