Nad powstaniem strategii pracować będzie zespół specjalistów i specjalistek m.in. z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, współpracy z biznesem i mediów społecznościowych Grupa ludzi na tle prezentacji o strategii Życie kampusu

Powstaje program promocji UMK

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Promocja marki UMK, efektywna współpraca z zewnętrznymi grupami interesariuszy i rozwój kanałów wielokierunkowej komunikacji to część zagadnień, które znajdą się w strategii marketingowej Uniwersytetu. Pracę nad dokumentem rozpoczął nowo powołany zespół.

Program  komunikacji marki i wizerunku UMK będzie służyć realizacji zapisów zawartych w celach "Relacje" i "Ludzie", sformułowanych w Strategii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na lata 2021-2026.

- Tworząc strategię komunikacji marki naszego Uniwersytetu łączymy kilka działań kluczowych, takich jak opracowanie polityki relacji z interesariuszami zewnętrznymi, wdrożenie programu promocji wizerunku czy udoskonalenie wielokierunkowej komunikacji wewnętrznej - zaznacza prof. dr hab. Włodzimierz Jaskólski, prorektor UMK ds. współpracy z otoczeniem społecznym i gospodarczym. - Budowanie marki to niełatwy proces, musimy najpierw zdefiniować jej unikalne wyróżniki, precyzyjnie określić grupy docelowe, wybrać odpowiednie narzędzia i stworzyć plan konkretnych działań komunikacyjnych. Będzie to pierwszy taki program w dziejach UMK.

Za przygotowanie programu odpowiada zespół wykonawczy dr. Łukasza Wojtkowskiego z Katedry Komunikacji, Mediów i Dziennikarstwa Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych i Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii. Tworzą go Beatriz Pongelupe (stała współpracowniczka UMK), Olga Wadowska (WFiNS), Viktoriia Kramnychna (Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania) oraz Michał Ulidis (agencja Publicon).

Pierwszym z zadań zespołu wykonawczego będzie badanie postrzegania marki Uniwersytetu wśród kluczowych grup społeczności uniwersyteckiej. Ankiety obejmą reprezentatywną liczbę przedstawicieli władz uczelni, pracowników i pracowniczek UMK oraz studentów i studentek. W oparciu o zgromadzone dane ilościowe, zespół jeszcze w tym roku opracuje strategię komunikacji marki UMK.

Ważnym ogniwem w całym procesie będzie zespół Działu Promocji i Komunikacji UMK, który będzie odpowiedzialny za wdrażanie strategii i dostosowanie komunikacji Uniwersytetu do zawartych w niej założeń.  Na każdym etapie pracom będzie towarzyszyć wsparcie eksperta spoza UMK (Publicon), co zapewni uwzględnienie szerszej, zewnętrznej perspektywy.

W pracach związanych z tworzeniem strategii marketingowej uczestniczą specjalistki i specjaliści m.in. z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, współpracy z biznesem i mediów społecznościowych: Aleksandra Jarocka (Wydział Filozofii i Nauk Społecznych), Mariusz Lewandowski (Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania), dr Łukasz Wojtkowski (Katedra Komunikacji, Mediów i Dziennikarstwa Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych i Centrum Przedsiębiorczości Akademickiej i Transferu Technologii), Przemysław Skoczylas (kierownik marketingu firmy z sektora MŚP), Anna Kuczborska (Sekcja Promocyjna DPK), Liliana Radkiewicz (Sekcja Redakcyjna DPK), Kinga Nemere-Czachowska (Program "Absolwent UMK"), Małgorzata Gimińska (Wydział Nauk Historycznych) i Magdalena Kalińska (pełnomocniczka ds. bezpieczeństwa studentów i doktorantów). Koordynacją prac zespołu zajmują się dr Bartłomiej Oleszek (kierownik DPK) i Magdalena Szwajda (Sekcja Promocyjna DPK).

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Strategia UMK: rozwój uniwersyteckiej wspólnoty

Artykuł zawiera film

Strategia UMK: zaangażowanie w relacje

Artykuł zawiera film

Strategia UMK: kształcenie na najwyższym poziomie

Artykuł zawiera film

Strategia UMK: mocna nauka

Artykuł zawiera film

Nowa Strategia Uniwersytetu

Artykuł zawiera film
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.