Magdalena Szwajda ze Stowarzyszeniem "PRom" jest związana od 2012 roku Życie kampusu

Ster na promocję

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Magdalena Szwajda, kierowniczka Sekcji Promocyjnej Działu Promocji i Komunikacji została członkinią Zarządu Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom".

Stowarzyszenie "PRom" powstało w 2006 roku jako platforma wspierająca komunikację polskich uczelni z otoczeniem w celu kształtowania społeczeństwa opartego na wiedzy. Do jego głównych celów należą m.in.: inspirowanie i koordynowanie współpracy uczelni w zakresie PR, promocji i wspomagania ich rozwoju; pogłębianie kontaktów zawodowych oraz integracja środowiska, wymiana idei, doświadczeń i metod pracy pozwalająca na doskonalenie zawodowe grupy profesjonalistów zajmujących się informacją i promocją nauki i uczelni, a także podejmowanie działań na rzecz rozwoju szkolnictwa wyższego we współpracy ze środowiskiem akademickim, organami administracji publicznej i innymi instytucjami.

Magdalena Szwajda w zarządzie Stowarzyszenia "PRom" odpowiadać będzie m.in. za organizację wydarzeń mających na celu rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji osób stowarzyszonych, a także będzie sprawowała nadzór nad organizacją i przebiegiem konkursu Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", w którym nagradzane są działania komunikacyjne, informacyjne i promocyjne prowadzone przez uczelnie w Polsce.

Mgr Magdalena Szwajda jest absolwentką pedagogiki (2003) oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania szkołą wyższą (2022) na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Z UMK związana jest zawodowo od 2005 roku, od początku z Działem Promocji i Komunikacji (dawniej Centrum Promocji i Informacji). Od 2020 r. kieruje pracami Sekcji Promocyjnej DPK, która odpowiada m.in. za przygotowywanie kampanii reklamowych UMK w mediach, organizację drzwi otwartych i wydarzeń popularyzujących naukę, przygotowanie i dystrybucję materiałów promocyjnych, a także budowę relacji z absolwentami oraz komunikację uczelni w mediach społecznościowych i komunikację YUFE. Ze Stowarzyszeniem "PRom" jest związana od 2012 roku.

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Ster na zmianę

Artykuł zawiera galerię

Nowe otwarcie uniwersyteckiej promocji

Artykuł zawiera galerię Artykuł zawiera film

Mały świat wielkiej nauki

Artykuł zawiera galerię

Powstaje program promocji UMK


Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.