Ster na promocję
Magdalena Szwajda, kierowniczka Sekcji Promocyjnej Działu Promocji i Komunikacji została członkinią Zarządu Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom".
Stowarzyszenie "PRom" powstało w 2006 roku jako platforma wspierająca komunikację polskich uczelni z otoczeniem w celu kształtowania społeczeństwa opartego na wiedzy. Do jego głównych celów należą m.in.: inspirowanie i koordynowanie współpracy uczelni w zakresie PR, promocji i wspomagania ich rozwoju; pogłębianie kontaktów zawodowych oraz integracja środowiska, wymiana idei, doświadczeń i metod pracy pozwalająca na doskonalenie zawodowe grupy profesjonalistów zajmujących się informacją i promocją nauki i uczelni, a także podejmowanie działań na rzecz rozwoju szkolnictwa wyższego we współpracy ze środowiskiem akademickim, organami administracji publicznej i innymi instytucjami.
Magdalena Szwajda w zarządzie Stowarzyszenia "PRom" odpowiadać będzie m.in. za organizację wydarzeń mających na celu rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji osób stowarzyszonych, a także będzie sprawowała nadzór nad organizacją i przebiegiem konkursu Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", w którym nagradzane są działania komunikacyjne, informacyjne i promocyjne prowadzone przez uczelnie w Polsce.
Mgr Magdalena Szwajda jest absolwentką pedagogiki (2003) oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania szkołą wyższą (2022) na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Z UMK związana jest zawodowo od 2005 roku, od początku z Działem Promocji i Komunikacji (dawniej Centrum Promocji i Informacji). Od 2020 r. kieruje pracami Sekcji Promocyjnej DPK, która odpowiada m.in. za przygotowywanie kampanii reklamowych UMK w mediach, organizację drzwi otwartych i wydarzeń popularyzujących naukę, przygotowanie i dystrybucję materiałów promocyjnych, a także budowę relacji z absolwentami oraz komunikację uczelni w mediach społecznościowych i komunikację YUFE. Ze Stowarzyszeniem "PRom" jest związana od 2012 roku.