Ekran i klawiatura laptopa Życie kampusu

Uwaga na fałszywe e-maile!

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj
fot. Eryk Jarzynka

W ostatnim czasie Uczelniana Komisja Rekrutacyjna otrzymała sygnał o potencjalnej próbie wyłudzenia pieniędzy na ubezpieczenie zdrowotne (NFZ) w stosunku do osoby przyjętej na studia w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

W związku z powyższym Uczelniana Komisja Rekrutacyjna UMK informuje, że nie wysyła drogą e-mailową żadnych informacji, które dotyczyłyby konieczności wnoszenia jakichkolwiek opłat.
Informacje o ewentualnych wpłatach są umieszczane na indywidualnych kontach w systemach Internetowej Rejestracji Kandydatów (irk.umk.pl) lub USOS (usosweb.umk.pl).
W razie pytań lub wątpliwości prosimy kontaktować się poprzez system IRK z Uczelnianą Komisją Rekrutacyjną.

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

MOST do innego miasta

Rusza druga tura rekrutacji


Tegoroczne hity rekrutacji

Wyniki rekrutacji 2021


Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.