Wydarzenia: Luty 2022

dowiedz się więcej

Tydzień Filmu Niemieckiego

28 stycznia w Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" rozpocznie się Tydzień Filmu Niemieckiego. Festiwal potrwa do 3 lutego.

Podczas Tygodnia Filmu Niemieckiego 2022 widzowie będą mogli zobaczyć najciekawsze niemieckie produkcje filmowe, które zagościły nie tylko na ekranach kin naszego zachodniego sąsiada, ale i na międzynarodowych festiwalach. Po filmach w dniach 1-3 lutego planowane są krótkie dyskusje z udziałem zaproszonych ekspertów-naukowców z różnych ośrodków akademickich w Polsce.

Głównym organizatorem inicjatywy, która od wielu lat odbywa się corocznie w większych miastach Polski, jest Goethe-Institut. Współorganizatorami i partnerami pierwszej edycji tego wydarzenia w Toruniu są Towarzystwo Polsko-Niemieckie w Toruniu, Katedra Literatury i Kultury Krajów Niemieckojęzycznych XIX-XXI wieku UMK oraz Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu.

Bilety w cenie 14 zł (bilet normalny) i 12 zł (bilet ulgowy) można nabyć np. na stronie CSW w Toruniu.

Uwaga! Ze względów bezpieczeństwa warunkiem uczestnictwa jest ważny paszport "covidowy" bądź świadectwo przebycia choroby COVID-19.

Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.