Dział Kształcenia zachęcia do wypełniania ankiet i uzupełniania ocen dodatkowymi komentarzami, co pomoże ulepszyć proces dydaktyczny na naszej uczelni Studentki podczas wykładu siedzą w ławce, przed nimi leży książka, a z książki wystają kartki z notatkami. Z prawej strony widać ramię i głowy wykładowcy, który stoi tyłem do obiektywu, ale przodem do studentek. W tle widać regały w książkami. Życie kampusu

Ocena zajęć dydaktycznych

— Redakcja
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

21 czerwca 2023 r. w systemie USOS zostaną otwarte kwestionariusze ankiety oceny zajęć dydaktycznych prowadzonych w semestrze letnim i całym roku akademickim 2022/2023. Zebrane podczas ewaluacji wyniki pomogą wykładowcom ulepszać ich pracę, a władzom poszczególnych jednostek uczelni doskonalić proces kształcenia.

Cykliczne przeprowadzanie ankiet pozwala uczestnikom i uczestniczkom zajęć na wyrażanie swojej opinii. Komentarze i opinie studentów i studentek wpłyną na docenienie najlepszych nauczycieli. Osoba wypełniająca ankietę sama decyduje, czy komentarz będzie ukryty, czy widoczny dla wykładowcy. Ukryte uwagi trafią bezpośrednio do dziekanów wydziałów; z tej możliwości należy korzystać przede wszystkim wtedy, gdy nie jest dostępna inna forma zgłoszenia problemów.

Badanie polega na wypełnieniu kwestionariusza dostępnego po zalogowaniu w systemie USOS (https://usosweb.umk.pl/) lub w aplikacji Mobilny USOS UMK. Zajmuje to zaledwie kilka minut.

Informacje o tym, czemu służy badanie i w jaki sposób zachowywana jest anonimowość osób biorących w nim udział, przedstawia film:

 

Kwestionariusze oceny zajęć dydaktycznych pozostaną otwarte do dnia 15 października 2023 r.

Analiza i  tworzenie wizualizacji danych, uzyskanych w badaniu oceny zajęć dydaktycznych, odbywa się w programie Power BI, służącym przechowywaniu i opracowywaniu wyników wszystkich badań w systemie jakości, prowadzonych na UMK. System zapewnia sprawną dystrybucję informacji, umożliwiająca skuteczne zarządzanie procesami kształcenia w Uczelni.

Opis projektu: https://www.jakosc.umk.pl/doskonalenie/projekt-portal-badania-jakosci-na-umk/. Tytuł projektu: Universitas Copernicana Thoruniensis In Futuro II - modernizacja Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w ramach Zintegrowanego Programu Uczelni Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój POWR.03.05.00-00-Z306/18 współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, Zadanie 13 "Moduł 6 – Portal badania jakości na UMK.

Zasady udostępniania treści
udostępnij na facebook udostępnij na twitterze udostępnij na linkedin wyślij mailem wydrukuj

Powiązane artykuły

Tydzień Różnorodności na UMK

Artykuł zawiera galerię

Nowa Hanza z naukowym akcentem

Artykuł zawiera galerię

Kopernik na Bydgoskim Przedmieściu

Uniwersytet społecznie zaangażowany


Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności.
Ustawienia zaawansowane
Na stronach internetowych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika są stosowane pliki „cookies” zgodnie z Polityką prywatności. Stosowane przez nas ciasteczka służą wyłącznie do poprawienia funkcjonalności strony. Zbierane dane są przetwarzane w sposób zanonimizowany i służą do budowania analiz i statystyk, na podstawie których będziemy mogli dostosować sposób prezentowanych treści do ogólnych potrzeb użytkowników oraz podnosić ich jakość. W tym celu korzystamy z narzędzi Google Analytics, CUX i Facebook Pixel. Poniżej możliwość włączenia/wyłączenia poszczególnych z nich.
  włącz/wyłącz
Google Analitics

Korzystamy z narzędzia analitycznego Google Analytics, które umożliwia zbieranie informacji na temat korzystania ze stron Portalu (wyświetlane podstrony, ścieżki nawigacji pomiędzy stronami, czas korzystania z Portalu)

CUX

Korzystamy z narzędzia analitycznego CUX, które pozwala na rejestrowanie odwiedzin na stronach Portalu.

Facebook Pixel

Korzystamy z narzędzia marketingowego Facebook Pixel, które umożliwia gromadzenie informacji na temat korzystania z Portalu w zakresie przeglądanych stron.