Campus life

Laur Verba Veritatis dla UMK

— Redakcja
share on twitter share on facebook share on linkedin send by email print

Z okazji jubileuszowej, 15. edycji konkursu Verba Veritatis, zostały wyróżnione te uczelnie, z których zgłoszono najwięcej prac dyplomowych w całej jego historii. Z afiliacją Uniwersytetu Mikołaja Kopernika na konkurs nadesłano łącznie 35 prac dyplomowych.

Laur Verba Veritatis został przyznany Uniwersytetowi Mikołaja Kopernika w Toruniu w dowód uznania za wkład w podnoszenie poziomu wiedzy i kompetencji z zakresu etyki biznesu, społecznej odpowiedzialności i ładu korporacyjnego. Doceniono wkład UMK w promowanie postaw etycznych wśród studentów i realizacji zasad zrównoważonego rozwoju w biznesie i społeczeństwie. Prace o takiej tematyce powstawały na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania oraz na Wydziale Filozofii i Nauk Społecznych.

W ostatniej edycji konkursu pierwsze miejsce w kategorii prac doktorskich i habilitacyjnych za pracę pt. "Symptomatyczny czynnik czy kontekst funkcjonowania? Rola wartości w funkcjonowaniu firm rodzinnych w Polsce – analiza z wykorzystaniem storytellingu" zdobyła dr Joanna Lajstet, której promotorem był dr hab. Arkadiusz Karwacki, prof. UMK z Wydziału Filozofii i Nauk Społecznych.

Konkurs Verba Veritatis to inicjatywa Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce i Akademii Leona Koźmińskiego. Jego celem jest promowanie edukacji na rzecz etyki i odpowiedzialności biznesu.

Rules od sharing information
share on twitter share on facebook share on linkedin send by email print

Related articles

Słowa prawdy o rodzinnym biznesie

Wśród 50 śmiałych kobiet


UMK wśród sportowych liderów

Edukacyjny biegun podbity


On Nicolaus Copernicus University web pages „cookies” are used. On use of cookies read in Privacy policy.
Cookies settings
On Nicolaus Copernicus Pages "cookies" are used in accord with our Privacy policy. We use "cookies" to improve functionality of our web page. Collected data are anonymized and are used to statistic and analytic purposes, for better adjusting content to user preferences and increase of quality. To approach this goal we use Google Analytics, CUX i Facebook Pixel to. Below we give you the ability of turning on/off this tools.
  on/off
Google Analitics

We use analytic tool Google Analytics, which give us information about user visits on our service (visited pages, navigation path, time of visit)

CUX

We use analytic tool CUX to regisiter visits on NCU News.

Facebook Pixel

We use marketing tool Facebook Pixel, to collect information about user visits and viewed pages.